lørdag, maj 08, 2010

Boksebold

Altså, jeg er af natur et positivt menneske, eller jeg prøver stærkt på at være det, men nu skal der snart andre boller på suppen ellers bliver jeg negativ. Oversvømmelse i badeværelset først på ugen, dagen efter et stenslag i forruden på min nye bil-ha småting, småting, for midt i ugen får jeg besked om, at min absolut yndlings bonus svigersøn har været ude for et grimt færdselsuheld mmed en død kronhjort og en totalskadet bil til følge, heldigvis kom fyren ikke til skade. Og som toppen på kransekagen ringer sønnike så, at han er på vej hjem fra Tyskland, fordi han igen igen har haft indbrud og denne gang er der så sat ild på hans hus. Hele tagkonstruktionen er væk, så der er vel ikke noget at sige til, jeg føler mig som en godt brugt boksebold

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jamen Laila dog!! Sikke noget. Håber det er slut med alle de uheld nu! Sender dig en masse krammere og positive tanker..

Kludemutter sagde ...

Åååå, nej Laila.
Sikke noget, så meget på engang.
Det er da formeget af det gode,
godt at der ikke er sket noget med
de unge mennesker.

Knus yt.

Mette G. sagde ...

Hold da lige op Laila - nu må det da godt nok være på sin plads med en pause. Underligt som den slags ting ind i mellem bare kommer væltende oveni hinanden! Men hvor er det godt, at ingen er kommet noget til.

Laila-H sagde ...

Tak for de søde ord.Heldigvis er hele familien stadig i god behold