søndag, december 31, 2006

Godt nytår

på årets sidste dag kan man godt blive lidt eftertænksom. 2006 er ikke et år, jeg vil se tilbage på med glæde, for meget sygdom og for lidt sjov, så 2007 kan vist kun blive bedre, det bliver også året, hvor jeg skal være mormor igen, og det er selvfølgelig noget, jeg ser frem til med glæde.
Tiden må også vise, om jeg kan klare mit arbejde, når jeg starter op igen efter nytår. Jeg har godtnok fået en fyreseddel, fordi jeg har været væk i over 6 måneder, men min produktionsleder er klar til at annulere den, hvis det går godt,lige nu er jeg ikke så sikker. Når jeg ikke kan klare at danse mere end 4 gange på en aften er jeg vist ikke i stand til 8 timers stående arbejde, men så må jeg jo bare sige stop i tide.
Jeg havde overvejet at melde mig til brugafditlager KALèn, men mit "lager"problem er af en anden kaliber, jeg har taget 5 kg. på, mens jeg har gået sygemeldt-hvordan får jeg dem skruet ned i de arbejdsbukser, der i forvejen var godt spilet ud, ja jeg spør bare, måske skulle jeg give mig selv en gulerod i form af "fiber for fedt", ikke nødvendigvis fifty-fifty, men 50% kunne også gøre det
til slut vil jeg ønske alle der læser dette et godt og lykkebringende nytår

2 kommentarer:

The Silent Knitter sagde ...

Jeg vil da også ønske dig et godt og helsebringende Nytår. Samt de bedste ønsker for en afklaring af din arbejdssituation.
Mange hilsner fra
Hanne V

Anonym sagde ...

Wow det hjemmespundet garn er bare så flot!!!
Hvad er det spundet af og er det til salg?
Knus fra
Dorthe