fredag, december 22, 2006

Endelig færdig


Endelig blev jeg færdig med halskluden til svigersønnen, ribstrikket på maskine, hvor længe kan det ta` ja højst en halv time HVIS MASKINEN MAKKER RET, ellers kan det være hurtigere at strikke i hånden, fejlen var så indlysende, at jeg ikke kunne få øje på den, nemlig slidt nålebremse, så der gik lige et par dage med mail frem og tilbage, heldigt vi har
  • gruppen
  • af kyndige kvinder lige ved hånden
    Kluden er pakket ind, så der kommer intet billede, selvom Lady ellers var gået i gang med at pakke ud igen.
    Midwest moonlight skrider planmæssigt fremad, nu har jeg bare lige fundet ud af, at jeg godt kan bruge min blå oilskinsfrakke, så farven er helt forkert, men hvor der handles, der spildes
    Så vil jeg slutte med at ønske alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår

    Ingen kommentarer: