mandag, september 13, 2010

Afrodite

Her hænger Afrodite til tørre i drivhuset efter at have ligget hele natten. Jeg hænger normalt ikke mine strikkede trøjer op, men hun var lidt fugtig, og jeg var på vej til Viborg.
Blusen er dejlig, garnet(en tråd merino og en tråd viskose) er rigtig skønt at strikke af og farven er også helt fantastisk, dog så ulden lidt gusten ud, da jeg så den alene, men sammen med den blanke viskose er den super.
Jeg har allerede brugt den meget og den bliver SLIDT op, det er helt sikkert

3 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er rigtig flot..fin farve du har valgt.

Kludemutter sagde ...

Den ser super fin ud, Laila ;)
Farven er jo lige i øjet.

God dag !!
Yt

Eva sagde ...

Jeg er også vild med farven som de øvrige kommentatorer. Og ærmerne er smarte.
Flot.