søndag, februar 19, 2006

Jeg tog en tur op til min datter i dag for at aflevere trøjen til hende, og så havde jeg købt ny skoletaske til kristoffer-selvfølgelig glemte jeg mit kamera, jeg ville ellers gerne have vist et billede af ham, nu hvor han mangler et par fortænder
da vi havde drukket kaffe, kørte vi en tur til vandet, og så ærgrede jeg mig igen over det manglende kamera, for redningsbåden var lige på vej ud
Selvom jeg har boet ved vesterhavet hele mit liv, har jeg vist ikke før oplevet at se redningsbåden gå ud for alvor, der har før været afholdt øvelse i forbindelse med sommerfest, men denne gang var det alvor. Et fragtskib havde mistet en mand overbord ca. 25 sømil ude, men i det kolde vand er der nok ikke store chancer for at overleve
Men det var imponerende at se ,hvor hurtigt det gik med at få båden i vandet, og i løbet af et øjeblik var de afsted

Ingen kommentarer: