torsdag, februar 02, 2006

Jeg havde en ide`om, at jeg skulle skrive på bloggen næsten hver dag, men sådan gik det ikke, måske fordi der så går tid fra de ting,der bare skal gøres-nu er der snart landsudstilling i kaninavl i Bogense, der er jo lige nogle ting der skal ordnes, f.eks. skal kaninerne have klippet kløer og renset øre, de skulle jo også gerne kunne sidde ordentligt
ellers havde jeg bilen på værksted i går, det tog halvanden time,og hvad får man så lige ventetiden til at gå med, når man har fået svedet sit maveskind i solarie, ja man går vel på garnhugst, selvom jeg havde lovet mig selv at nu måtte det være nok

ja det er altså ikke et billede af det svedne maveskind, men derimod af det garn jeg købte, noget dejligt blødt 85% uld og 15%acryl fra hjertegarn, der er ikke lavet strikkeprøve, så det bliver spændende at se, om den passer mig eller gemalen

Ingen kommentarer: