søndag, december 12, 2010

Lidt nyt

Nu er det jo ikke sådan, at der ikke sker noget her, bare fordi bloggen bliver slemt forsømt. Jeg har strikket en del sokker, fordi min familie er glade for dem, men det er ikke så spændende at fotografere dem
Den grønne trøje er maskinstrikket, lavet af lagergarn, som blev købt for en del år siden i Ikast i forbindelse med et fabriksophør. Garnet er nok en blanding af uld og acryl, kunne jeg forestille mig, men trøjen er dejlig varm og vejer næsten ingenting,så den er et hit
Strikket på sp. 2 med to tråde

Den røde startede jeg på til kurset i Skals. Den er lavet i noget Cashwool, købt hos BSK i England for nogle år siden, så det må vel også hedde lagergarn
Jeg har valgt at lave et lille "skørt" i et tuckmønster,for at få den lang nok. Nissen havde leget med strikkeprøven
Trøjen er strikket på sp. 2,1 med to tråde og vejer lige så lidt som den anden

Ingen kommentarer: