lørdag, marts 19, 2011


Så er første uge af min praktik ovre. Det er godt nok længe siden, jeg har prøvet at arbejde 37 timer om ugen, så jeg er træt, når jeg rammer matriklen, men på den fede måde. Det er simpelthen så dejligt at være der, og selvom der selvfølgelig også er nogle " kedelige" opgaver, får jeg også nogle gode udfordringer, så tiden flyver afsted. Nu håber jeg så bare, at jeg får lov til at blive der noget længere.

Der er dog blevet tid til et foredrag med Hanne Falkenberg på Hornslet bibliotek, arrangeret af Fischer Filt. Hvorfor er der nogle mennesker, der ikke kan holde kæft, tie stille, når andre taler. Man skulle tro, det var en diskussionsklub, vi var havnet i. Nå, men Hanne havde en nyhed med, opskriften var ikke skrevet endnu og enderne var ikke hæftet,en rigtig fin maritim sommerbluse, den skal bare på pindene her i huset så hurtigt som muligt.

1 kommentar:

Kludemutter sagde ...

Det lydder godt med den praktik,
håber du kan få lov at blive lidt inu.

Lydder spændene med den Falkenberg ;)

Yt.