tirsdag, november 10, 2009

en mors trængsler

Jeg er altså ikke en hønemor. Jeg synes ikke, det var forfærdeligt, da ungerne flyttede hjemmefra. Jeg nød roen og freden, men var selvfølgelig rigtig glad, når de så kom på besøg. Nu sker der så lige det, at sønnike i lørdags fortalte om et job, han havde søgt for et års tid siden. I går skulle han først tale med en kammerat, der er ansat i firmaet og i dag skulle han ringe til chefen, som bor i Singapore. Hvis han kunne, måtte han meget gerne starte på mandag-i Singapore, jamen for hunde da, det er da alt for hurtigt, jeg kan da slet ikke nå at vænne mig til tanken om at han skal så langt væk.

3 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Uha da da - det er godt nok langt væk, men det lyder spændende. Hvad skal han lave? OG siger han ja?

Birthe sagde ...

Hej... kan godt følge dig ... min mindste søn bor på lolland og DET syntes jeg er langt fra mig(500km væk)

Kludemutter sagde ...

Ja, det er jo lige straks.
Der er ikke meget tid til at vænne sig til tanken, hverken for dig eller ham.

Meen det lydder ellers spændene ;)

YT