fredag, marts 27, 2009

multitaskning

Øv, den motionscykel står bare der og griner af mig, men det er simpelthen dødkedeligt at sidde der og trampe i pedalerne og ikke komme ud af stedet. Jeg er nødt til at finde på noget motion, jeg kan klare, så på den igen, ZZZZZZZZZZZZ kedeligt selv om radioen kører.
Men et nøgle garn og en god rundpind senere er det ikke så kedeligt mere, tiden flyver afsted- og inden jeg får set mig om, har jeg kørt godt 14 km på en halv time samtidig med, at jeg har strikket ca. 5 cm på en lille klud i noget bæbrunt bomuld, måske en ny karklud, som faktisk er rigtig gode i hjemmestrikket udgave

1 kommentar:

Made By Dorthe sagde ...

Uha kender det alt for godt, det har hjulpet mig meget, at se en god krimi i fjernsynet, så går tiden hurtigere :-)
Hav en rigtig god weekend.
Knus fra
Dorthe