tirsdag, februar 10, 2009

Hva så

Så står man der, ved begyndelsen af et nyt år, arbejdsfri og tid nok. Så er der straks 1000 ting, der skal strikkes. Gode venner, der skal besøges. Ting, der skal læres. Ting, der skal nydes og ting, der SKAL gøres.Men herregud, der er jo masser af tid, så det går nok alt sammen.
Så er det lige telefonen ringer midt i et regnskabskursus:Vi har altså brug for.... Vi har altså snakket med........ Vi har altså hørt...... Ku du måske tænke dig. Jow det ku jeg godt tænke mig, selvfølgelig ku jeg det. Så er det slut med masser af tid, til gengæld får jeg masser af udfordringer, og det kan jeg fisme også godt li

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

jamen så tillykke da...så må pinde og venner vente :-)

Unknown sagde ...

Det da skønt der er nogen der kan bruge dig Laila, så må du strikke når du bliver gammel :O)eller om aftenen :-)
Tillykke med det!!

Kathe Lewis sagde ...

Jamen vil det sige du er arbejdsramt igen!?....
Det er nu rart når nogen har brug for en, det er en dejlig fornemmelse!
Og så venter vi da gerne til du får tid igen til at komme på visit.. ;-)
Knus fra Kathe