søndag, januar 04, 2009

Nyt år



På grund af ferien, eller bare almindelig snøvl, har jeg ikke fået sagt: Godt nytår til de, der læser med her. Det er hermed gjort, og tak til dem , der stadig hænger på.
Jeg er jo ikke den mest flittige blogger, ikke fordi der ikke sker noget her, men af og til er det svært at få tid til alt det, man gerne vil. Jeg strikker på livet løs, får også ind imellem noget færdigt, men så er der lige det med billeddokumentationen.

Nu er jeg jo arbejdsløs, så måske bliver der lidt mere tid til bloggen

I dag er julepynten kommet ned, undtagen selvfølgelig mine Dam-nisser, som står fremme hele året, og til jul blev nissefamilien udvidet med en sød skovnissepige(tak til Nels og Tina).

Når pynten er væk er det tid til at se fremad. Mine intentioner om at nedbringe mit garnlager slog totalt fejl,måske blev det endda en smule forøget-jeg tør ikke veje det, men 40+ kg er et rimeligt slag på tasken.Billederne viser kun en LILLE del af mit lager Nu er jeg så startet med at sortere lidt i mine projekter, så jeg kan få noget gjort færdigt.
Ellers må jeg virkelig forsøge at holde dankortet i ro, når jeg ser et godt uldent tilbud.
Nytårsfortsætter----neii

Ingen kommentarer: