søndag, juli 06, 2008

stemningsbilleder


Lidt godt fra weekenden, der startede lidt trist med en begravelse.Min forhenværende nabo Ole døde, kun 73 år gammel.
Men inden begravelsen rendte jeg ind i en "gammel" veninde,som jeg ikke havde set i 7 år. Vi havde en dejlig tid sammen i Fjerritslev, inden jeg flyttede til Himmerland, Efterhånden kneb det med at holde kontakten, men hvor har vi grinet meget sammen.Jeg tænker stadig tit på hende, når hun kom over vejen søndag formiddag med kaffekoppen i hånden(og der var kaffe i koppen) af og til blev det langt ud på eftermiddagen, før hun gik hjemad, stadig iført natkjole og kaffekop
Lørdagen bød også på strandtur, med solskoldede skuldre til følge, men vesterhavet var dejligt
En dejlig sejltur i svigersønnens nye båd. Lady var dog ikke så meget for det vandpjask, så hun sad på Nels`s knæ, og det er der altså ikke plads til
Søndag indbød til Dyrskue, med mulighed for at gramse på lidt garn, så alt i alt en god weekend.
Nu vil jeg sætte mig med FLS, som mangler begge ærmer

Ingen kommentarer: