fredag, april 04, 2008

god, god dag

Allerede, da Joe Cocker lagde vejen forbi og sang: unchain my heart for mig i morges, vidste jeg at det blev en god dag. Og det blev det, skisme så
Jeg er blevet ansat der hvor jeg har været i løntilskud, i samme afdeling, men med andre arbejdsopgaver, og jeg er svært tilfreds.Tænk sig, ud af 65 ansøgere var jeg den heldige
Nu venter der lige besøg af et par gode venner i aften , konfirmation i Ålborg på søndag og derefter en uges ferie, så det er ok med mig

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Laila!
Du er da lykkens pamjulefis - STORT TILLYKKE med dit nye job, du kan jo også kun blive et stort aktiv for arbejdspladsen.
Jeg følger med på sidelinjen og har set de dejlige ting, du har fået lavet. Håber det går bedre med helbredet. Ses vi til strikkefestival i Silkeborg?
Kærlig hilsen
Hanne, Randers