lørdag, februar 02, 2008

Knaldhamrendes god handel

Jeg har i flere år ønsket mig en oilskins frakke-faktisk lige siden år 2000, hvor der var indbrud i min bil og min jakke blev stjålet. men sådan en skiderik er altså dyr, så jeg skulle lige være helt sikker.
I går så jeg den helt rigtige, den passer, den er lige mig,men den var ikke lige min tegnebog.
Jeg prutter normalt IKKE om prisen, for det kan jeg bare slet ikke sådan noget, men jeg måtte jo samle mod og spørge, om den måske var med på udsalg. Det var den ikke, men hun ville da lige undersøge, hvad hun kunne sælge den til. Så står man der med mavekneb, for hvordan kommer man lige pænt om ved at sige nej tak, når den alligevel er for dyr, men det søde lille kvindemenneske slog lige 1000 kr af prisen og jeg har fået ny frakke.Billede følger forhåbentligt

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Sådan Laila..:-)
Godt du gjorde det!!
Glæder mig til at se dig og din nye frakke.
Ha en god weekend.
Knus Gitte