mandag, oktober 29, 2007

selvpineri af format

Jeg ELSKER at løbe, men min ankel nægter at samarbejde. Jeg HADER motionscentre, men når man bliver forpustet af at gå ned ad en trappe, så er der vist ingen vej udenom, så jeg har været i gang med romaskine, lodder og trisser i en hel time i dag. I morgen kan jeg garanteret ikke gå, men så bliver jeg vel ikke forpustet af det.
De kloge hoveder siger, at jeg nok skal pine mig selv to- tre gange om ugen, for at se nogen virkning, og det ved jeg jo godt, men puha

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ti hi :-)
Ta mig med!!
Vi var på tur til Rebild bakker i søndags, og jeg kan næsten ikke gå. Og pustede som en efterårsstorm da vi gik der rundt i bakkerne!

Kludemutter sagde ...

Laila jeg havde det ligesom dig, men er faktisk blevet glad ved at træne og vild med at ro. SÅÅÅ måske du bliver vild med det.