søndag, september 02, 2007

farverige halsklude


Til sådan en bleghud, som mig er det godt med lidt farver. Det stribede er strikket på maskine, det skulle have en hvid blonde i den ene ende, men det hvide garn var absolut ikke samarbejdsvillig, så den blev orange, garnet er vist lidt af hvert.
Det andet er knapt færdigt endnu, men det bliver lækkert.Strikket i tyndt noro-garn købt på udstillingen på Fussingø Slot.
Hvad mon så jeg skal finde på derefter, jeg har jo faktisk 300 gr possum garn, hjembragt af min niee fra N.Z. Mon det er nok til en vest, eller skal jeg finde på noget andet tja, vi får se

3 kommentarer:

strikkerikke sagde ...

Yo moster!

Skrug ned for dit garn -og jeg mener ikke dit hår!
Dit strik er yderst uintilligent strikket. min mormor strikker 1000 gange bedre end dig!
Men øøøh.. held og lykke med din "vest dér"!

strikkerikke sagde ...

by the way, luk din fede nazirøv!

strikkerikke sagde ...

Strik din røv sammen!

ses på strikkefestivallen dér!






......srikkekost!