tirsdag, august 28, 2007

øv,postmand Per

I dag, da jeg kom hjem, flød min post ud over hele gårdspladsen.
Der var lokalaviser, min mor sender til mig, en regning fra dyrlægen, et fødselsdagskort, lidt reklame,opgørelse fra banken, og vores egen ugeavis.
Så kære postmand:Husk lige at låse postkassen ordentlig efter dig.
Nå ja, jeg kunne sevfølgelig bare tage nøglen ind, men der er tit brug for plads til en stor kuvert eller en lille pakke og så slipper jeg jo for at køre på posthuset efter det
At naboens pige så senere kom med min nye registreringsattest,som var fejlanbragt hos dem, gør ikke sagen bedre du

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Haløj de der. Hvorfooooooor dælen er det lige at vi postbude altid bliver kaldt for Per? Hvad er der lige op der. Nå men hvad angår det med din postkasse, kan jeg oplyse at dit bud gør noget ulovligt, for du SKAL hente på posthuset, hvis det er en pakke, eller andet der ikke kan komme i! Så dvs at dit bud gør dig en kæmpe tjæneste, som hun/han kan få bøvl med. Hvad med at tænke før foruminlæg??? nå men det med fejlaflevering, kan ske, er du måske 100% fejlfri??? Mvh Per.