tirsdag, marts 13, 2007

kolde kaniner


Nyfødte kaninunger er der ikke noget smukt over, de minder mig om mus, men når sådan en lille størrelse ligger i reden og er kold, så er der kun et at gøre: ind på mit varme maveskind og straks begynder den lille at sprælle,det tager ca. en kop kaffe`s tid og så kan den komme tilbage til sine søskende igen. Dette kuld består af tre unger, og så kan det være svært at holde varmen,når man ikke er flere, men som regel er moren god til at fore reden med sine bløde dun

2 kommentarer:

hanneb sagde ...

Nåe, et lille pus. Det var ikke lang tid det tar' at varme sådan en lille størrelse op igen. Det er da godt at det ikke er en lille mus, man skal ha' ind på maven. Jeg har godt nok ikke noget imod mus, meen alligevel:)
KH Hanne

Camilla sagde ...

Ihh hvor er den sød, den ligner nogle af mine som er 3 dage gamle.
min morkanin havde lavet to reder, hvor der i den ene var to unger og i den anden var der tre, men så idag da jeg var oppe og tjekke om alt var som det skulle være, lå den ene unge helt for sig selv i den ene rede og var meget kold, jeg troede først at den var død, hvorpå jeg tog den op og den bevægede sig lidt, jeg valgte at ligge den over i den anden rede hvor de andre 4 lå i og den er nu varm og frisk igen :)
Det er bare så dejligt og hyggeligt med de små pus, men jeg glæder mig nu mest til du begynder at komme ud af reden :)