søndag, februar 11, 2007

kaninudstilling


Så er årets LU i kaninavl overstået. Vi tog til Åbenrå lørdag formiddag for at besøge bonusdatteren. Var ude at spise lørdag aften, på Nelson-kanonlækker mad. Overnattede på vandrehjem og vågnede op til snestorm søndag morgen, det var vel ikke en absolut nødvendighed at vinteren skulle komme lige den dag.
Derefter tog vi i Tinglev hallerne for at se udstillingen og blev meget positivt overrasket, da jeg så at jeg var blevet placeret som nr. 64. Med over 240 avlere og 1615 kaniner er det ikke så ringe endda, på godt jysk.
Jeg fik købt en ny han og så gik det ellers hjemover, for vores fyr var gået ud ,lød meldingen hjemmefra, og så var det bare med at komme hjem og få liv i det igen. Termometret viste 11 grader indendørs, da vi arriverede,så jeg render rundt med vanter på herinde.
nu venter vi så bare på vognmanden, der skal komme med kaninerne og så går turen til sovstrup.
I morgen skal jeg så prøve at på arbejde igen, hvordan mon det kommer til at gå??

Ingen kommentarer: