søndag, december 11, 2005

Jeg er blevet memet af Marianne
og så må jeg jo prøve at svare
1.Favoritgarn? Ja det må helt klart blive merino, det er blødt og dejlig at strikke af,silke er også dejligt at bruge,men ikke altid så skønt at strikke af
2.favoritstrikkepinde?Jeg kan bedst lide at strikke med 2,5-4, altså ikke for tykke pinde, jeg har lidt blandet metal,bambus,ibenholt og rosewood?, foretrækker så absolut ibenholt
3.Det værste jeg har strikket: en trøje i halvtykt uld,hvor jeg lige glemte at tage højde for,at mønstret var beregnet til tyndt garn,den kom aldrig i brug
4.Min favorit og sjoveste opskrift: en bluse i silkegarn,som bare er SÅ forvasket, med to spidser for og bag og knapper i rav
5.Yndlingsstrikketeknik:fy den var svær,jeg har strikket mange duge og lyseduge i kunststrik eller lace og det er dejligt,alm glatstrik er kedeligt og rib gider jeg heller ikke,
6.bedste strikkebog eller magasin.jeg har ikke mange strikkebøger, jeg låner på bibleren,men skyggestrik af vivian høgsbro er rigtig fin og der er mange modeller, jeg godt ville lave-engang
7.favoritdesigner.Hanne falkenberg laver nogle meget enkle og klassiske modeller, som jeg godt kan li
8.favoritstrikkeblogsJa jeg forsøger at følge lidt med rundt omkring,men vil jo også gerne have tid til at strikke, derfor bliver min egen blog også slemt forsømt,
9.Mest brugte hjemmestrik.strømper,strømper og strømper,jeg går i hjemmestrikkede strømper både sommer og vinter,nå ja om sommeren går jeg altså også i bare tæer,

Ingen kommentarer: